Meedetuletus, kuidas valida jõulukinki töötajatele, klientidele ja äripartneritele?

Jõuludeni on jäänud ca poolteist kuud. See tähendab, et viimane aeg on hakata mõtlema, mida kinkida oma töötajatele, headele klientidele ning väärt koostööpartneritele. Laias laastus võikski jagada sihtgrupid kolmeks, kellele mõelda jõulude lähenedes. Muuhulgas mõtle kindlasti ka oma ettevõtte väärtustele, reklaamlausele, logo värvidele ja kingisaajate huvidele.

Oma töötajatele tehtud kingitustest on alati eelistatuim praktiline toode. Töötaja on Sinu brändi tugevaim kõneisik, mistõttu on oluline teda hoida ja väärtustada. Ideedena võiks välja tuua mõne kvaliteetsema riideeseme – jaki, jope vms. Väike ja soliidne tikand muudab jope ainulaadseks ning täielikult Sinu brändi nägu, lisaks saab selle kandjast Sinu ettevõtte brändisaadik. Samuti tasub kaaluda mõnda sooja pleedi, mis on veidikene isiklikum ja külmal talvel väga mõnus kingitus. Variante on veel palju ja kõiges selles oleme teile siinses suures valikus abiks.

Kliendikingitus peab olema selline, mis leiab aeg-ajalt uuesti kasutust ega jää lihtsalt riiulile või sahtlipõhja tolmu koguma. Seega tasub ka siin mõelda sellele, mida Sinu klient sooviks kasutada ja lähtuda kingituse tegemisel sellest. Sügises ja miks mitte ka meie talves on kindlasti kasutuses vihmavarjud. Kui valite välja kvaliteetse varju ja kanname sellele soliidselt peale ka teie firma sümboolika, siis võib kindel olla, et need vihmavarjud on varsti tänavapildis nähtavad ja jällegi on see reklaam teie ettevõttele. Samuti leiavad tänapäeval tihti kasutust huvitavad mälupulgad või akupangad. Kuhugi ei ole kadunud ka mõnusad saunalinad. Seega valik on lai, aga aitame teil selles orienteeruda.

Kolmas väga oluline sihtgrupp on teie äripartnerid ja suurkliendid. Äripartneri kingitus on tavaliselt väärikamast hinnaklassist ning eksklusiivsem. Kingivalikus peaks kindlasti lähtuma konkreetsest äripartnerist ja koostöösuhte iseloomust. Üldiselt aga on populaarsust kogunud keskkonnasõbralikud ja tervislikku eluviisi edendavad kingitused. Siinkoha tasub ära kaardistada kingisaajad ja vabalt võib valida mitu erinevat toodet ja kingi tegemisel valida nende hulgast, mis just antud äripartnerile kinkida on sobilik. On erinevaid nahast tooteid ja ka mitmeid isiklikumat laadi kingitusi välja pakkuda, kuid siinkohal ongi hea valik teha konkreetsele kingisaajale mõeldes.

Kindlasti ei tasu enam jõulukinkide ja reklaamkingituste valimist edasi lükata. Võta meiega ühendust ning meie projektijuht aitab teha teiega koos valikut ja paneb kokku teile sobiva pakkumise.

Kalender – suurepärane reklaamkink

Kalender on suurepäraseks kingituseks koostööpartneritele, töötajatele või lihtsalt sõpradele.
See on ka suurepäraseks reklaamtooteks, kuna on aasta läbi kingisaaja silme all.
S-Link reklaami tootevalikus on erinevaid kalendreid. Alates TRIO kalendritest, lõpetades lauakalendritega.
Võta meiega ühendust ja leiame Sulle parima lahenduse!

kalendrireklaam16

Kuidas valida jõulukinki töötajatele, klientidele ja äripartneritele?

Jõuludeni on jäänud ca 2 kuud. See tähendab, et viimane aeg on hakata mõtlema, mida kinkida oma töötajatele, headele klientidele ning väärt koostööpartneritele. Laias laastus võikski jagada sihtgrupid kolmeks, kellele mõelda jõulude lähenedes. Muuhulgas mõtle kindlasti ka oma ettevõtte väärtustele, reklaamlausele, logo värvidele ja kingisaajate huvidele.

Oma töötajatele tehtud kingitustest on alati eelistatuim praktiline toode. Töötaja on Sinu brändi tugevaim kõneisik, mistõttu on oluline teda hoida ja väärtustada. Ideedena võiks välja tuua mõne kvaliteetsema riideeseme – jaki, jope vms. Väike ja soliidne tikand muudab jope ainulaadseks ning täielikult Sinu brändi nägu, lisaks saab selle kandjast Sinu ettevõtte brändisaadik. Samuti tasub kaaluda mõnda sooja pleedi, mis on veidikene isiklikum ja külmal talvel väga mõnus kingitus. Variante on veel palju ja kõiges selles oleme teile siinses suures valikus abiks.

Kliendikingitus peab olema selline, mis leiab aeg-ajalt uuesti kasutust ega jää lihtsalt riiulile või sahtlipõhja tolmu koguma. Seega tasub ka siin mõelda sellele, mida Sinu klient sooviks kasutada ja lähtuda kingituse tegemisel sellest. Sügises ja miks mitte ka meie talves on kindlasti kasutuses vihmavarjud. Kui valite välja kvaliteetse varju ja kanname sellele soliidselt peale ka teie firma sümboolika, siis võib kindel olla, et need vihmavarjud on varsti tänavapildis nähtavad ja jällegi on see reklaam teie ettevõttele. Samuti leiavad tänapäeval tihti kasutust huvitavad mälupulgad või akupangad. Kuhugi ei ole kadunud ka mõnusad saunalinad. Seega valik on lai, aga aitame teil selles orienteeruda.

Kolmas väga oluline sihtgrupp on teie äripartnerid ja suurkliendid. Äripartneri kingitus on tavaliselt väärikamast hinnaklassist ning eksklusiivsem. Kingivalikus peaks kindlasti lähtuma konkreetsest äripartnerist ja koostöösuhte iseloomust. Üldiselt aga on populaarsust kogunud keskkonnasõbralikud ja tervislikku eluviisi edendavad kingitused. Siinkoha tasub ära kaardistada kingisaajad ja vabalt võib valida mitu erinevat toodet ja kingi tegemisel valida nende hulgast, mis just antud äripartnerile kinkida on sobilik. On erinevaid nahast tooteid ja ka mitmeid isiklikumat laadi kingitusi välja pakkuda, kuid siinkohal ongi hea valik teha konkreetsele kingisaajale mõeldes.

Kindlasti ei tasu enam jõulukinkide ja reklaamkingituste valimist edasi lükata. Võta meiega ühendust ning meie projektijuht aitab teha teiega koos valikut ja paneb kokku teile sobiva pakkumise.

S-Link OÜ laiendas oma toote- ja teenusevalikut

S-Link OÜ on tegutsenud eduka Saaremaise ettevõttena juba alates 1994 aastast. Algusaastatel oli põhiliseks tegevusalaks pakke-ja kulumaterjalide, isikukaitsevahendite, töökinnaste, jalatsite ning tööriiete jae-ja hulgimüük. Aastal 2004 lisandus ettevõtte tootevalikusse pehmepaber ja kontoripaber, samuti loodi tööriiete bränd Kusti Tööriided, mis võimaldab muuhulgas klientidele pakkuda erimõõdus riideid, mida paljude suurte brändide tootevalikus ei leidu.
Järgmine suurem arenguhüpe tehti 2016. aastal, mil soetati trükiteenuse pakkumiseks vajalikud seadmed, peale mida hakati pakkuma siiditrükki ja kuumpresstrükki rõivastele. Samuti soetati Rolandi plotter, millega on võimalik klientidele pakkuda erinevaid trükiseid, bännereid ja kleebiseid.
Sama aasta sügisel laiendati oluliselt oma toote- ja teenusevalikut veelgi ja loodi S-Link OÜ kõrvale bränd S-Link Reklaam, mille põhitegevusaladeks on pakkuda erinevaid reklaamialaseid teenuseid. Pakutakse erinevate reklaammaterjalide kujunduse ja disaini loomist, kui ka ettevõtte sümboolika ja logo väljatöötamist. Samuti erinevaid trükiseid alates visiitkaartidest lõpetades tootekataloogidega. Tellida saab ka erinevaid esitlustarvikuid ning väli- ja sisemeedialahendusi. Samuti toob ettevõte maale ka erinevaid firmakingitusi ja tekstiiltooteid, kuhu on võimalik kanda ettevõtte sümboolikat erinevate trükitehnoloogiate abil.
Oleme endale peamiseks eesmärgiks seadnud selle, et kliendi tellitud reklaamlahendus tooks talle ka reaalset kasu. Meie poolt on teile personaalne projektijuht, kes teenindab teid erinevate projektidega ideest kuni valmistoodanguni.